Pytanie do starosty

Pytanie:

Witam serdecznie
Dzięki wspaniałemu wynalazkowi jakim jest internet oraz poczta elektroniczna, od jakiegoś czasu wysyłam e-maile do Wydziału Architektury z nadzieją na szybką odpowiedź. Pierwszy e-mail wysłałem 29 marca, ponowny 4 kwietnia i do dnia 9 marca nie dostałem ŻADNEJ odpowiedzi. Jest to bardzo frustrujące.
W związku z tym mam dwa pytania:
1. Czy skrzynki e-mailowe podane na stronie internetowej Starostwa Pruszkowskiego służą jedynie do prywatnej korespondencji urzędników ?
2. Czy jest sens wydawać publiczne pieniądze na komputery i oprogramowanie, jeżeli nie spełniają funkcji, do których są dostosowane i uniemożliwiają kontakt z petentami ?
Z wyrazami szacunku
Józef
Józef

Odpowiedź:

Szanowny Panie,
Adresy e-mailowe podane na stronie BIP Starostwa Powiatowego w Pruszkowie zostały podane w celu umożliwienia interesantom kontaktu z urzędem również za pośrednictwem Internetu. Faktem jest jednak, że nie zawsze pracownicy posiadają fizyczną możliwość
szybkiego udzielania odpowiedzi na zadawane pytania. Wynika to z ogromnej ilości wniosków kierowanych do tego Wydziału (np. od początku roku do chwili obecnej do Wydziału Architektury wpłynęło 3311 spraw), które wymagają szczegółowej analizy, oraz faktu, że na bieżąco pracownicy udzielają informacji dużej ilości interesantów bezpośrednio kontaktujących się z Wydziałem (osobiście lub telefonicznie).
Za zaistniałą sytuację przepraszam i informuję Pana, że zwrócę uwagę pracownikom Wydziału Architektury na traktowanie korespondencji mailowej tak samo jak pytań telefonicznych i ponownie zobowiążę do udzielania odpowiedzi tą drogą korespondencyjną.

Skip to content