Szanowni Państwo,
aby złożyć wniosek o wydanie wypisów z rejestru gruntów/budynków/lokali oraz wyrysów z mapy ewidencyjnej należy wypełnić formularz EGIB (pobierz formularz) i złożyć :
- w wersji elektronicznej poprzez wysłanie skanu wniosku na adres
e-mail geodezja.kataster@powiat.pruszkow.pl natomiast oryginał należy wysłać za pośrednictwem poczty na adres Urzędu - za pośrednictwem platformy ePUAP ( instrukcja złożenia wniosku jest zamieszczona na stronie BIP powiatu – przejdź do strony )
Dokumenty stanowiące załączniki do wniosków (pełnomocnictwa oraz inne dokumenty upoważniające do reprezentowania właściciela) należy składać w oryginałach bądź kopiach poświadczonych notarialnie.
Informację o wysokości opłaty oraz dane do przelewu otrzymają Państwo na podany we wniosku adres e-mail po zarejestrowaniu wniosku.
Opłat za wydawane dokumenty można dokonać poprzez system płatności elektronicznych lub zwykłym przelewem.
Przygotowane dokumenty w postaci papierowej lub w postaci elektronicznej zostaną przesłane drogą pocztową na podany we wniosku adres po otrzymaniu oryginału wniosku ( w przypadku wysłania skanu wniosku na adres e-mail) oraz po zaksięgowaniu opłaty.
Dokumenty w postaci elektronicznej wysyłane są w formie zaszyfrowanego pliku. Hasło do rozpakowania pliku zostanie przekazane telefonicznie.